W tym miejscu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Mamy nadzieję, że uda nam się rozwiązać Twój problem.

  • Czy mogę zwrócić produkt bez podania przyczyny?

    Tak, na zwrot nieużywanego produktu masz aż 14 dni od daty odebrania od nas przesyłki. Nie musisz podawać przyczyny zwrotu. Pamiętaj jednak, że jeżeli podasz nam powód, postaramy się pomóc i zaproponować alternatywę.

  • Kto ponosi koszty przesyłki w przypadku zwrotu towaru?

    W przypadku zwrotu towaru koszty przesyłki pokrywa Kupujący.

  • Czy mogę wymienić towar na inny?

    Proces wymiany produktów bizuotlet.pl polega na zwrocie zakupionego towaru (obowiązuje standardowy proces zwrotu) oraz zakupie innego towaru w standardowym procesie zakupu.

  • Potrzebuję pomocy przy wyborze biżuterii. Jak mogę ją uzyskać?

    Jeżeli wahasz się co do rozmiaru, potrzebujesz więcej informacji o produkcie lub po prostu nie możesz się zdecydować, ponieważ właśnie wybierasz prezent, napisz do nas: sklep@florenzocastello.pl. Chętnie pomożemy. 

  • Czy wybrana przeze mnie biżuteria zostanie staranie zapakowana?

    Tak, biżuteria zostaje nie tylko zabezpieczona i zapakowana w ozdobną sakiewkę. Opcjonalnie jest także pakowana w eleganckie prezentowe opakowanie.